Mr. Destiny
Imagine if one day your wildest dreams came true! That's exactly what happens to a junior executive when he bumps into a mysterious stranger. Instantly, Larry's ho-hum life becomes his ultimate fantasy -- huge mansion, beautiful wife, cars galore.
Imagine if one day, out of the blue, your wildest dreams came true! That's exactly what happens to junior executive Larry Burrows (James Belushi) when he bumps into a mysterious stranger (Michael Caine). Instantly, Larry's ho-hum life becomes his ultimate fantasy -- huge mansion, beautiful wife, cars galore. But before long, his new lifestyle isn't so enchanting. Ultimately, Larry discovers it's going to take a lot more than wishful thinking to get back to where he once belonged! Co-starring Linda Hamilton and comedian Jon Lovitz, MR. DESTINY is a delightful rags-to-riches comedy brimming with totally magical entertainment!