Wild Hawaii
Seven million years ago, Hawaii rose from the sea a volcanic wasteland. How these islands transformed themselves into paradise is a story that defies the odds, and challenges our expectations. National Geographic takes us on an untamed journey to these remarkable lands, that through an alchemy of fire, ice, and water have become an unceasing experiment in creation.