Mucho más Survivor: Expedición Robinson
"Mucho más Survivor: Expedición Robinson" provides exclusive and expanded access to each episode of the Argentine edition of "Survivor: Expedición Robinson". Viewers will be able to enjoy exhaustive details about the competitions, the most intense confrontations, the group activities devised in each camp, and the most uncomfortable moments experienced by the participants. A true survival kit, ideal for any lover of adventure, strategy, and entertainment.