Enloqueciendo contigo
Pablo and Jimena are a newlywed couple living in Mexico City. Marriage turns out to be much harder than they expected, especially since they are complete opposites. However, despite the arguments, fights, and misunderstandings, love will help them maintain a divine equilibrium.