Cumbia Ninja
In this Colombian supernatural drama, Juana Carbajal and Hache are thrust together by fate, misfortune and a passion to pursue their dreams. With violence plaguing both of their lives, Juana and Hache find themselves drawn together in a story that’s as mysterious as it is dangerous.
In this Colombian supernatural drama, Juana Carbajal and Hache come from two different worlds, but are brought together by fate, misfortune and a passion to pursue their dreams. Juana comes from a life of wealth, which was stolen from her when her family is killed by her greedy uncle, León Carbajal. Hache, meanwhile, dreams of pursuing music as a means to escape La Colina, the tough and frequently violent neighborhood where he grew up.