Mauricio De Sousa: The Movie
Mauricio de Sousa has a fascinating story that continues to enchant generations of readers in Brazil and around the world. The film tells the story of Mauricio from his childhood, through his discovery and passion for comics, the creation of a career that was considered impossible at the time, and how he continues to reinvent himself and achieve success.