India From Above
India From Above is a two-part documentary series of a diverse nation and her people. From the air, experience the largest religious gathering in the world enabled by AI, a mega solar power plant, one of the world’s highest ultra-marathons, a floating civilization, a meteor crater lake and a 40-million-year-old monsoon powering a nation.