Walt Disney Animation Studios’ epic animated musical “Moana 2” reunites Moana and Maui three years later for an expansive new voyage alongside a crew of unlikely seafarers. After receiving an unexpected call from her wayfinding ancestors, Moana must journey to the far seas of Oceania and into dangerous, long-lost waters for an adventure unlike anything she’s ever faced.