Cleopatra
In the wake of Julius Caesar's death, the Egyptian queen embarks on a tragic love affair with influential Roman Marc Antony.
Elizabeth Taylor, Richard Burton and Rex Harrison star in this sweeping tale of power and betrayal — the legendary story of Cleopatra and her conquest of Julius Caesar and Marc Antony.