Pilar's Diary
Pilar is 10 years old and has a very original vision of the world. Super curious, she wants to know how everything works in other places and cultures. Together with Samba the cat and her friend Breno, Pilar boards the magic hammock she inherited from her grandfather Pedro and ventures to different destinations and times. In this first season, they visit Greece, the Andes, and China!
Pilar is 10 years old and has a very original vision of the world. Being super curious, she wants to know how everything works in other places and cultures. Together with Samba the cat and her friend Breno, Pilar boards the magic hammock she inherited from her grandfather Pedro and travels to different destinations and times. In this first season, they visit Greece, the Andes, and China. The three of them always return home changed and start seeing the world with new eyes. And they share all this knowledge with Edu, Susana, and Yoyô, with whom they share the vacant lot "Goiabão" and with whom they play in Goiabanda.