Summer Time Rendering
Shinpei Ajiro, whose childhood friend Ushio Kofune died, returns to his hometown for the first time in two years. His best friend, Sou Hishigata, suspects something's off with Ushio's death, and someone else can die next.
A sci-fi, summer story filled with suspense set on a small island begins with Shinpei Ajiro, whose childhood friend Ushio Kofune died. He returns to his hometown for the first time in two years for the funeral. Sou Hishigata, his best friend, suspects something's off with Ushio's death, and that someone else can die next.
A sinister omen is heard as an entire family next door suddenly disappears the following day. Furthermore, Mio implicates a "shadow" three days before Ushio's death.