Tampoco tan grandes
Lola thinks she has her life figured out, but one day she finds out that her father, whom she never met, has just died in Mar del Plata. She must travel there to sort out the details of her inheritance. Circumstances lead her to turn to Teo, her ex-boyfriend, who is taking care of his sister Rita. The three of them embark on a journey that, above all, will make them grow up once and for all.
Lola thinks she has her life all figured out. Nearing thirty, she has a stable job and is about to get married. But one day she finds out that her father, whom she never met, has just died in Mar del Plata. Lola urgently needs to travel to the city to handle the details of her inheritance. A series of setbacks forces her to rely on Teo, her ex-boyfriend whom she hasn’t seen in three years, to take her to Mar del Plata. Teo is a man in his thirties going through an existential crisis, while taking care of his sister Rita, who is in drug rehabilitation. The three of them embark on a journey much longer than they expected and that, above all, will make them grow up once and for all.