Trafficked with Mariana van Zeller
Award-winning journalist Mariana van Zeller explores the inner workings of the global underworld's most dangerous black markets.
Award-winning journalist Mariana van Zeller explores the inner workings of the global underworld's most dangerous black markets. In each episode, she journeys inside a different black market — from drugs to guns to tiger parts — to meet the players, learn the business, and unearth the geo-political circumstances and context that create the world’s multitrillion-dollar shadow economy.