Tangled Ever After
The Kingdom is in a festive mood as everyone gathers for the royal wedding of Rapunzel and Flynn. However, when Pascal and Max lose the gold bands, a frenzied search mission begins.
The Kingdom is in a festive mood as everyone gathers for the royal wedding of Rapunzel and Flynn. However, when Pascal and Maximus, as flower chameleon and ring bearer, respectively, lose the gold bands, a frenzied search and recovery mission gets underway. As the desperate duo tries to find the rings before anyone discovers that they're missing, they leave behind a trail of comical chaos. Will Maximus and Pascal save the day and make it to the church in time? And will they ever get Flynn's nose right?