A Silent Death
Octavio, a hunting guide from the south of Argentina, investigates the death of his niece, Sofia, who is shot on the hunting ground where he works. While he and Klaus, an influential landowner, have a few drinks, Sofia and two friends enter the woods. A gunshot pierces through the night, causing a mystery that will force Octavio to face the truth and the tensions that shake the village.
Octavio, a hunting guide from the south of Argentina, struggles desperately to uncover the death of his niece, Sofia, found with a gunshot wound on the hunting grounds where he works. The tragedy happens after a cold and enigmatic night: While Octavio and Klaus, the powerful landowner who is a father figure to him, drink together by the fire, three teenagers — Sofia, Julio, and Max — walk into the woods inside the hunting ground. The gunshot pierces through the darkness and creates an enigma that rattles the whole village. Among silences, tensions, and the weight of Klaus' influence, Octavio is forced to uncover what really happened that night with so many possible culprits, and confront the truth that can transform him forever.