Mazel Tov
Darío Roitman (Adrián Suar) returns to Argentina for a family wedding. But, hours before the trip, he receives the news of his father's death. Grief and traditions will test his relationship with his siblings, plunging them into a roller coaster of emotions. Mazel Tov is a story about love, chaos and family reconciliation.
Darío Roitman (Adrián Suar) has lived in the US for years, away from his family. His return to Argentina for his sister's wedding and his niece's Bat Mitzvah is an opportunity to reconnect with his past and heal wounds. But, hours before his flight, he receives the news of his father's death. Grief and family traditions challenge the fragile relationship between the Roitman siblings (Suar, Fernán Mirás, Natalie Pérez and Benjamín Rojas), plunging them into a roller coaster of emotions. Mazel Tov is a moving story about love, chaos and family reconciliation.