Sharks That Eat Everything
From sardines and seals to submarines and suits of armor, nothing is safe from sharks’ inquisitive jaws.
The ocean’s deadliest predators often eat more than just sardines and seals. Their boundless hunger and curiosity can lead sharks to chow down on the most unexpected things. Deep dive into the fascinating science of an underwater world where nothing is off the menu, whether it’s big game like hippos, crocs and humans, or inanimate objects like kayaks, cages and chicken coops.