Ghostbusters II
Bill Murray, Dan Aykroyd, Harold Ramis and Ernie Hudson take up their proton packs once more to battle the forces of evil in Manhattan. The Ghostbusters find themselves out of business until an ancient tyrant, preparing a return to the Earthly domain through his portrait at the Manhattan Museum of Modern Art, sets his sights on Dana Barrett's baby as the new home for his wicked soul. Now only the Ghostbusters can save New York City, by turning paranormal pest control into an art form.