Taal is Zeg Maar Echt Mijn Ding
Anne, a language enthusiast with a knack for quirky expressions, feels stifled writing about summer fashion and quinoa salads at a glossy magazine. Venting to her friend Timo, she dreams of a job with more substance and seeks love while caring for her father. A quest for change and fulfillment ensues.