Timmy Time: Timmy's Christmas Surprise
It's Christmas Eve at the nursery and Timmy and his friends are very excited. Everyone is so busy that they don't notice the blizzard outside until it's time to go home. Osbourne spots the nursery bus buried under a snowdrift. They're snowed in!