Fifty Shades Darker
In the second chapter of the "Fifty Shades" trilogy, Anastasia continues her passionate love affair with the enigmatic billionaire Christian Grey. As Christian wrestles with his inner demons, Anastasia faces one of Christian’s jealous former flames.