The Three Stooges
Left on a nun’s doorstep, Larry, Curly and Moe grow up finger-poking, nyuk-nyuking and woo-woo-wooing their way to uncharted levels of knuckle-headed misadventure. Out to save their childhood home, only The Three Stooges could become embroiled in an oddball murder plot.
The Three Stooges (Moe, Larry, Curly) are on a mission. Left on a doorstep of an orphanage run by nuns, the young trio grows up finger-poking, nyuk-nyuking and woo-woo-wooing their way into trouble. Now years later, with the orphanage forced to close its doors, the Three Stooges embark on a wacky mission to save the orphanage. Hilarious mischief and mayhem ensues.