Flight of the Navigator
David Freeman (Joey Cramer) is an ordinary boy destined for a most extraordinary adventure – aboard a spectacular, futuristic spacecraft. After a mystifying disappearance, David returns–possessing vast, undiscovered knowledge about the universe.