Teacher's Pet
Meet Spot, a clever little dog with big dreams of becoming a real boy. When Spot finds out that crazy scientist Dr. Krank can make his wish come true, he takes a cross-country trek with Leonard, his best friend and master, and their mom. But it seems Krank's experiments are a little less than perfect...can Leonard and his pet pals right this genetic wrong?
Meet Spot, a clever little dog with big dreams of becoming a real boy. When Spot finds out that Dr. Krank, a crazy scientist, can make his wish come true, he takes a cross-country trek with Leonard, his best friend and master, and their mom. However, Dr. Krank's experiments are a little less than perfect, and it will take Leonard and his pet pals to right this genetic wrong.