Vier auf vier Rädern
A German family of four embarks on a months-long expedition across South America in a camper, hoping to do so without completely severing their ties back home. Their journey proves that it is indeed possible, as they navigate the vast and varied landscapes of the continent, balancing adventure with the realities of family life on the road.