Untamed Costa Rica
Join wildlife filmmaker Filipe DeAndrade, on a rare journey into one of the most biologically diverse countries in the world, Costa Rica.
The small country of Costa Rica is home to four percent of the earths animal species. Sea turtles storm the beaches to lay their eggs, hummingbirds with brilliant colors fight for resources, and sharks accumulate by the thousands. Join Filipe DeAndrade, National Geographic Explorer and wildlife filmmaker, on a rare journey into one of the most biologically diverse countries in the world.