Aruna’s Magic
In search of her place, Mima, a teenager afraid to own up to her power, awakens three witches from the past, who set her on a journey to recover Aruna, a particle capable of reactivating magic and restoring solar balance to the world.
Mima realizes that she can no longer ignore her powers and must learn how to master her gift.
Mima trains hard to learn her family's ultimate powers and goes on a challenging mission.
Solar conditions deteriorate as an old threat resurfaces, while Mima faces conflicts with others.
Mima and Ariel plan together. At the Forum, Mima reveals her origins and catches Bruma's attention.