Viking Skool
Viking Skool tells the story of three friends as they make their way through the oddest lessons to become the next generation of Vikings.
Viking Skool has trained the best of the best to be future leaders. Teens Ylva, Erik and Arni are three friends brought together at Viking Skool. They're long shots at becoming Vikings. Bound together by their outlier status, their friendship will only grow as they meet the challenges that await them. Our three heroes will show what the true Viking heart and soul looks like. They’ll show us that bravery isn’t easy but necessary, loyalty is important but honesty more so, and friendship, is the glue that gets us through life.