My Wife and Kids
Michael tries to teach his kids life’s lessons using his own brand of wisdom. Michael Jr.’s regularly disciplined by his Dad, Claire just wants her father’s money, and Kady rarely lets her father have the last word.
Michael Kyle is a modern-day patriarch who rules his household with a unique parenting style. He teaches his children life lessons with his own brand of humorous wisdom. Janet, Michael's wife, maintains a fine balance between taking care of their home, building her career and trading punchlines with her husband. Their three children are high-school student Michael Jr. who is a regular recipient of his father's witty, disciplinary ways; their moody, adolescent daughter, Claire whose favorite hobby is asking Dad for money, and six-year-old Kady, who rarely lets Daddy have the last word.