Mishou
In the heart of the Arctic, four hares become unlikely heroes as they rescue and care for a lost tiny pup in a heartwarming tale of unexpected friendship.
The peace and quiet of the icy Arctic is disrupted by groups of noisy tourists. A quick round of selfies, and then they’re off again, leaving behind a lot of litter and a tiny dog. Four lively Arctic hares take the lost abandoned pup in and care for it, forming an unexpected but heartwarming friendship.