One Step Beyond
Géraldine Fasnacht, renowned snowboarder and base jumper, unveils the world of wingsuit flyers. Through highs and lows, from euphoria to tragedy, she shares her journey. After a life-altering event, Géraldine reaffirms her commitment to adrenaline-fueled living. This candid account offers insight into the lives of those who embrace extraordinary paths. Buckle up for an unforgettable ride!