Second Souffle
Second Souffle delves into the lives of 6 surfers breaking from routine to pursue their passion in Morocco. Edouard Delpero and Vincent Duvignac balance professional tours with personal renewal, while Youssef Drouich and Selim Barkat drive surf democratization. Adrien Valéro and Heremoana Luciani contribute to Morocco's surf scene, hinting at future projects.