Iron Man: Armored Adventures
As the heir to the billion-dollar corporation Stark International, the tech-savy Tony lived a life of luxury. A tragic accident robbed Tony of his father and to honor him, he uses his new invincible armor to protect others.
Teen tech-whiz Tony Stark lived a life of luxury. As the heir to the billion-dollar corporation Stark International, Tony lived a life of luxury. But everything went horribly wrong when a tragic accident robbed Tony of his father and would have cost him his own life if not for his newest invention—an experimental suit of invincible armor. Eager to honor the memory of his father, Tony now uses his awesome armor and technical know-how to protect those who would also fall prey to tragedy, corruption and conspiracy! Suddenly, Tony must learn to shoulder a mountain of responsibility along with his normal teenaged life. He is a new hero for the digital age, he is Iron Man.