Escape to Maldives
Journey to the heart of the Indian Ocean, where the Maldives’ shimmering lagoons hide a world of vibrant coral reefs. This film reveals the delicate, interconnected life beneath the waves and shows how the survival of this underwater paradise is intrinsically linked to the islands above.