Sound The Alarm
In 1995, a Norwegian science rocket was mistaken for a nuclear missile on Russian radars. With only minutes to respond, President Boris Yeltsin faced a catastrophic decision. This film investigates the little-known incident that brought the world to the brink of nuclear war.