The Lost Station Girls
At the end of the 1990s, on her very first case, Flore Robin, a young investigator with the Perpignan police, is called to a particularly shocking crime scene. It’s the beginning of a series of murders and a relentless manhunt that will haunt her for nearly twenty years, in this gripping investigation inspired by a true story.
Between 1995 and 2001, in the South of France, a teenage girl disappears and three young women are murdered near the Perpignan train station. Their faces appear in newspapers, earning them the name “The Lost Station Girls.” Flore Robin, a young investigator, begins her career in the police on the very day the first victim is found. She must team up with police captain Franck Vidal and her mentor Félix Sabueso. Meanwhile, the mother of the first missing girl holds on to the hope of finding her daughter, in this twenty-year-long extraordinary investigation inspired by a true story.
A young woman is found dead in Perpignan. A connection emerges with a past disappearance.
Flore is assaulted within her team, while the investigation into Palomyno intensifies.
A new disappearance disrupts the investigation while Palomyno, the main suspect, remains in prison.
In 2000, the arrival of a profiler complicates an investigation that is already at a standstill.
As the team discovers a new body, that of Nora, the suspect's confession disrupts the investigation.
Flore confronts the perpetrator, who confesses to two of the murders after sixteen years.