Plastiki: 12,000 Bottle Boat
Follow the extraordinary journey of the Plastiki, a boat built from over 12,000 recycled plastic drinking bottles.
Follow the extraordinary journey of the Plastiki, a boat built from over 12,000 recycled plastic drinking bottles, as Adventurer David De Rothschild attempts to sail the boat across the Pacific from San Francisco to Sydney.
David de Rothschild and crew will sail 12,000 nautical miles across the Pacific Ocean.