Comtradicao
Acclaimed chef Henrique Sá Pessoa reinterprets traditional Portuguese cuisine in a journey to the roots of Portuguese gastronomy and revisits old recipes to bring traditional comfort food into the modern era.
Once more, we make a stop in France, where Henrique presents us with some traditional French fare.
Henrique lands in the United Kingdom to cook fish and chips, bangers and mash, and a sweet pastry.
We go to Italy again, where Henrique recreates some of the country's globally renown cuisine.
We are back in Greece, and Henrique puts a twist on a familiar favorite by pairing it with tzatziki.
We are in North Africa again, and Morocco is our destination for classics like couscous and ktefa.
Henrique goes back to Lebanon to cook recognizable dishes like falafel and shawarma.
Henrique is back in Thailand, a country well known for its combination of sweet and savory flavors.
Henrique lands in Japan to present us with three typical yet impressive recipes from this country.
Almost at the end of the season, we go back to China, a country well known for its spices.
We finish another season by landing in India, where Henrique hits a highly flavorful note as chef.