The Second Best Exotic Marigold Hotel
Check in again for more love and laughter as new arrival Richard Gere joins an all-star ensemble cast returning for this heartwarming sequel to The Best Exotic Marigold Hotel!
Check in again and gear up for more love and laughter as new arrival Richard Gere joins an all-star ensemble cast — including Judi Dench, Bill Nighy, Dev Patel and Maggie Smith — returning for this heartwarming sequel to The Best Exotic Marigold Hotel! Now that his first venture is a success, Sonny (Patel) is ready to expand and gets a little help and encouragement from his resident friends.