Mashatu: Land of Leopards
In Botswana’s Mashatu Game Reserve, one of the last sanctuaries for free-roaming leopards, a mother gives birth to two cubs. She’ll stop at nothing to protect them. But as climate change tightens its grip, resources dwindle, and a fierce leopard war looms. Over three years of intimate observation, this film unveils rare, breathtaking footage of behaviors never before documented, offering an unprecedented glimpse into the resilience and secrets of this elusive species.