Jeder Schweigt Von Etwas Anderem
Every family has a secret, a darkness no one wants to touch. For some, their secrets lie buried in a country that doesn’t even exist anymore. Three families out of East Germany's estimated 250,000 political prisoners wrestle with the question, how much of the past do they want to allow in their present?