A young Peter Parker/Spider-Man, begins to navigate his newfound identity as the web-slinging super hero. Peter returns home, where he lives with his Aunt May, under the watchful eye of his new mentor Tony Stark. Peter tries to fall back into his normal daily routine, but when the Vulture emerges as a new villain, everything that Peter holds most important will be threatened.