Travel Man's Greatest Trips
Richard Ayoade is back and on a journey deep into the 'Travel Man' archive, recalling, as the title suggests, some of his greatest trips. He was 43 to choose from, and guests include Chris O’Dowd and Rebel Wilson.
Richard Ayoade curates a cocktail of clips containing the finest meals munched and drinks drunk.
Richard Ayoade is back, taking us through the arts and crafts moments from the 'Travel Man' archive.
Over 43 mini-breaks, Richard Ayoade has sought global nourishment of mind, body, and soul.