The Best Heart Attack of My Life
Based on true events, Ariel, a ghostwriter with a scandalous life, falls into crisis when his wife leaves him. A compulsive smoker, overweight, and with a sense of humor as dark as his underwear, he suffers a heart attack while staying in a rented house in another country, alongside a girl he has just met. This emotional event begins to bring new meaning to his life and the lives of many people around him.