Sand Land: The Series
Sand Land is a mysterious world where demons and humans eke out an existence in a barren desert wasteland. In hopes of replenishing their water supply, Fiend Prince Beelzebub, a demon named Thief, and a human named Sheriff Rao team up and embark on a journey in search of the Legendary Spring.