Spill the Tea: Runway Meets Rutshire
Emily Blunt meets Emily Atack for afternoon tea in “Spill the Tea: Runway meets Rutshire,” a playful crossover linking “The Devil Wears Prada 2” and “Rivals.” They trade quickfire questions, compare characters, and imagine what would happen if their worlds collided—who’d survive Miranda Priestly, who’d own the runway, and who’d cause the most chaos. Expect laughs, surprises, and plenty of tea.
Settle in for afternoon tea with two Emilys. In “Spill the Tea: Runway meets Rutshire,” Emily Blunt (The Devil Wears Prada 2) and Emily Atack (Rivals) sit down for a playful crossover chat packed with quickfire questions and fun “what if” scenarios. What happens if their characters swap universes? Which “Rivals” character would Miranda Priestly fire on day one? And who has the better runway walk? Expect sharp answers, big laughs, and a little friendly competition as they compare worlds, characters, and chaos—one cup at a time.