Suho and Hyeonseo, who once dated for six years, meet again as a youthful rich CEO and a piano instructor. K works with Suho on a collaborative project and invites Hyeonseo to join them. Suho and Hyeonseo embark on a bumpy romantic journey full of twists and turns. Will history repeat itself?