Deadpool & Wolverine
Marvel Studios’ “Deadpool & Wolverine” finds Wade Wilson with his past as the morally flexible Deadpool behind him, until he suddenly finds himself in a fight for the survival of his homeworld and must suit-up again—and convince a reluctant Wolverine to help him.