Jessica Kirson: I'm the Man
I’m the Man is the latest one-hour special from one of the most well-respected comedians in the industry. This fast-paced, incisive, gritty hour is about everything that has made audiences worldwide fall in love with Kirson. She finds the hilarity in everything from her new sex toys to TikTok girls to going to a trauma center.