Tombstone
Wyatt Earp's plans to retire anonymously in Tombstone, Arizona, are disrupted by the kind of outlaws he was famous for eliminating and results in the legendary gunfight at the O.K. Corral.
A sizzling, star-studded cast brings to life the legendary battle to deliver justice to TOMBSTONE! Kurt Russell turns in a gripping performance as U.S. Marshall Wyatt Earp and Val Kilmer ignites the screen as the outrageous Doc Holliday. Together, they team up to bring law to the lawless in a notorious showdown with the ruthless outlaws at the O.K. Corral! Get ready for an explosive, action-packed adventure the Wild West would never forget!